TINGSRÄTTEN IDAG

Jag å mamma åkte in te vetlanda, åt på Vetlanda pizzeria.
Ja övningskörde te Eksjö, dä gick bra.
Sen gick vi in te Tingsrätten, träffade advokaten och så.
*
Jag satt mitt imellan åklagaren och advokaten, va sketnärvös i början men dä lugnade sig.
Ja fick berätta min veriation, å han fick berätta sin.
´
Efter pausen så kallade dom in Josefin (vittne), å hon sa sin syn på dä som hände.
Karo å Jonte va också vittnen, men de behövde bara sitta med å inge säga.
Sen va dä paus igen, överläggning.
*
Fick veta att han blev fälld.
Ungdomsanstallt, samhällstjänt + skadestånd.
Yääy.
´
En jobbig dag idag. Massa ont i huve, magen å halsen.
Nu ska ja dricka kaffe, sen går ja nog snart å lägger mig, redan.
Blir lite mys mä King, den plötten får mig alltid att må bättre.
Pöösshaj


Kommentarer
Postat av: Joel

Sa ju att den jäveln skulle bli fälld!!!

Du är så jävla stark som orkade de här :)

2011-12-15 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0