HELGEN

Freda- Va i stan me Ida, Josse, Beckis me fler, de behövdes verkligen :) !! Tony skjutsade hem mig på natten. Ångrar att ja åkte te stan pga mitt huve, SÅ JÄÄVLA HELVETES OONT !!
Lörda- Målilla marknad, köpte en Elvis tröja. Hängde me hem te mormor å va där me älskade King, åkte hem på eftermiddan.
Sönda- Ensam hemma me King, härlig känsla! Lugnt å skönt i huset, har bara myst me honom å vilat hela dagen, underbart! Gjort lite fordonsläxa me, men de ä ju inte så jobbigt.. ! ska vila huvet igen nu, tjofräs!

Min älskade King, inget kan någonsin mätas med honom.
Min stolthet, min lycka, min kärlek, min himmel, min kraft, mitt hjärta å hela mitt liv.
Bara ja vet att du finns så klarar ja allt, bara ja har dig ve min sida så klarar ja alla motgångar.
Du finns där när ingen annan gör de, du får mig skratta när ja är ledsen, du muntrar allti upp mig och stöttar mig te hundra procent.
De finns inte ord för hur mycke du betyder för mig, du är så jävla fin och du är mitt allt!
Ja gör allt för dig och att se dig olycklig skulle skära mig i bitar.
Jag älskar dig, mer än allt på jorden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0