OTUR .. BLÖÖÖ

aaa, otur here I come! Först idag på morgonen missade ja nästan bussen så fick hoppa fram fort på kryckorna, så fick ännu mer ont i benet. Halkade i skolan, va hos tandläkaren så fick mer ont i huvet, utvecklingssamtal, klev på en träflisa (JÄTTEVASS), ramlade i duschen ..
Ska nog fan lägga mig nu, annars får ja nog snart hyllan över mig eller så anfaller väl datan mig .. xD
*
Igår va ja mä Josefsson hemma hos mig, kollade tv, film, rävarhistorier, jävelskap ;D
Imön ska ja bara vila, vila, vila. Känner att ja behöver dä efter denna dagen :p
Freda blir de nog att va hos kompisar, om ja orkar mä kryckorna å huvet :o .. blöö, skeet på allt!
Lörda å sönda ska ja va ensam hemma mä King, mys mys mys å sova massor. Min Kingbuus <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0