HEMMA FRÅN SKOLAN

Va hemma ifrån skolan idag, mådde inte bra. Nu sitter ja och dricker Smoothie, verkligen inte sugen på nåt annat!
Skönt att bara vila en dag me, sen imön ä de ju studiedag också.
Imön ska ja nog in te Vetlanda och umgås me Jeppe, får se om ja tar me mig King också så han inte blir ensam hemma.
'
På torsdag vet ja inte va ja ska göra, efter skolan på freda ska ja klippa mig, sen så ska ja in te stan. Ska fira Ludde och Beckis som fyller år, så blir bowling och sen stan! På lörda ska ja kanske också in te stan, sen åka hem me syrran på natten. Men får se hur de blir :) Sen på söndag ska familjen te Göteborg och se brors bebis, lilla Viktor!
'
ja ger upp nu, behöver inte ens låtsas att ja förstår mig på sättet som ni tänker.
för de gör ja inte, kommer aldri göra. och ja släpper inte in någon av er i mitt liv.
slutar bara likadant, de har bevisats nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0