HELG :D !

Idag så hade vi nationella prov i matte, va ju fan inte allt för lätt.. sen så blev en kompis mordhotad också så poliserna kom och hämtade en gubbe som sprang runt och letade efter henne. Och igår kom ambulansen te skolan för att en tjej hade gjort självmordsförsök på skolan :s mycke som händer där.
En underbar person va hemma hos mig idag iallafall , mycke mysigt , vi träffas imön och på lördag igen :)
´
Snart ä helgen här, för imön ä de fredag :) !
Då blir de att först åka hem och fixa lite, sen åka in te stan med syster, och så blir de att grilla med fina vänner ve Östanå, sen åker ja hem på natten.
På lördagen så blir de cruising, mycke trevligt de me :D ! hoppas på en bra helg.
'
lämna mig ifred nu, du har redan fått mig att falla, precis som du ville.
finns inte ord för dig, inte ord te att beskriva hur ont de gör.
"vad vore jag, utan dina andetag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0