FINA STUNDER!

Underbara tider!
Mig som glad, min älskade hund och mina underbara vänner!
Det är sånt man ska tänka på när man tror att man inte orkar, för då får man kraft.


Dehär ä bara några av alla vänner som får mig glad, verkligen inte alla!
La bara in de bilderna ja hittade just nu, å ni som inte finns med, ni vet att ni betyder mycke ni me.
King älskling, Utan dig så vore ja verkligen ingenting alls. Du har gjort mig te den ja ä idag, du har gjort mig stark å du stöttar mig och får mig gla när ingen annan lyckas. Du ä bäst i hela världen å ingen kan någonsin ta din plats, du äger mitt hjärta å ja älskar dig mest av allt. Du ä allt för mig, allt ja lever för <3
Utan er vänner så vore ja absolut ingenting, ni stöttar mig, ni får mig att resa mig upp å får mig att orka leva vidare. Ni får mig gla när ja ä lessen. Ni finns där för mig när ja behöver snacka å har fått mig att förstå att de finns äkta vänner, att man bara behöver dom och inte de falska. Ni ä bäst! å ja kommer alltid finnas här för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0