SOMMARJOBB

Sommarjobbet är skapligt kul, började ju jobba där igår. Har lärt känna de äldre lite nu, de ä trevligt att sitta å dricka kaffe me dom :) !
Nu ska ja snart ta mig en kopp kaffe, hålla mig pigg, sen går ja nog ut i solen ett tag, ska inte va en zombie jämt haha .. kan ju inte skada att bli lite lagom brun iallafall.
Sen ikväll blir de speedway, va för jävla länge sen sist, ska bli kul :D ! sysselsättning bebövs verkligen.
Imön så blir de jobb igen, sen vet ja inte redigt. Blir att träna, sola, osv sen när ja kommer hem, sen börjar dagen om igen.
Inte en jätteny bild precis.
vet inte vem ja ä utan dig, de gör så jävla ont men samtidigt så känner ja ingenting.
ja går åt sidan nu eftersom de va de du ville, ja orkar inte bry mig längre, orkar inte försöka eftersom de bara blir så jävla fel. Ja tänker inte komma tillbaks sen om du behöver mig, de ä antagligen nu eller aldri, och du har redan valt. Så hejdå, för ja orkar inte längre vara den som alltid skjuts undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0