OSKARSHAMN!

Igår var ja å Alicia i eksjö, vi fick skjuts hem klockan två på natten å så kollade vi tv. Hade en mycke trevlig kväll/natt med henne å de i Eksjö!
Ikväll ska ja träffa min älskade King i oskarshamn å stannar nog där tre freda :D blir lite festligheter också.
bilden är gammal, men en bild säger mer en tusen ord.
tror faktiskt att de ä omöjligt för folk att förstå hur mycket han betyder för mig.
men har man haft någon vid sin sida hela tiden i över nio år, som en lillebror men på ett helt annat sätt.
vad ska man då tänka sig att göra utan den? och hur ska man någonsin kunna förklara hur mycket man älskar honom?
Jag älskar king, mest av allt, ja vet inte va ja vore utan hans andetag.
Han är mitt allt, mitt ljus, min luft, min ork, min glädje, mitt hjärta, min själ och hela mitt liv.
I never fight without you, I never rock without you.
Du är bäst hjärtat, å ja saknar dig mer än något annat, obeskrivligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0