Bästa vänner.. ?

vi började skriva, jag blev glad så fort jag hörde ditt namn eller såg ditt namn skrivet någonstans.
vi började umgås och varje gång jag såg dig så kändes det bättre inuti och jag blev alltid glad.
vi kunde prata om allt med varann, jag litade på dig te 105% och jag visste att du litade på mig också.
Jag pratade ofta om dig, pratade snällt och glatt om saker vi gjort och att vi började bli bra kompisar, sen blev vi även de bästa vännerna som alltid skulle hålla ihop, som aldrig skulle såra, som alltid skulle älska varann och som alltid skulle finnas där för varann. Jag trodde verkligen att det var ödet att du kom in i mitt liv, för det var när jag som mest behövde en bästa vän, och det var du. Den bästa vännen någon kunde ha och jag älskade dig så jävla mycket. Jag började få känslor för dig, men sedan kom jag fram till att det inte var kärlek till sin pojkvän utan det var stark kärlek till sin bästa vän.För jag var inte kär, jag bara älskade dig som min bästa vän.
Du fanns alltid där när det hände något bra eller dåligt, du stöttade mig och var glad när jag va det.
Du delade både sorg och glädje med mig och jag hade inte sett sådan vänskap innan du kom in i mitt liv.
Vi kunde göra precis allt för varann, vi skulle vara oslagbara tillsammans för våran vänskap var så stark. Tillsammans skulle vi klara allt..
'
men plötsligt så betydde något annat mer för dig, du blev kär och inget annat betydde någonting
du var så rädd att förlora henne att du inte längre såg något i det fina vi hade.
du försökte få oss att betyda lika mycket, men jag föll bakåt..
ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv och vad ska ja göra utan dig.. ?
Ingenting kan få det att bli som förut igen, då ljuset kom in i mitt liv igen.
men nu är det mörkare än det var förut, för min saknad är så stark..
alla våra minnen, de betyder inte längre någonting men jag försöker tänka positivt
så länge ni två är lyckliga så ska jag försöka vara glad
för det är vad vänskap handlar om.
ifall du är lycklig, så ska jag försöka vara det för din skull.
för att förstöra det hjälper inte mig, för att få se dig olycklig vore det värsta för mig.
så är du lycklig utan mig, så ska jag försöka le för din skull.
du ska inte behöva se mig ledsen, för jag älskar dig..
jag kommer alltid finnas här
alltid älska dig
och jag accepterar att jag inte längre betyder mest för dig
jag vill bara vara en bit av dig precis som förut
även att jag inte längre kan vara allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0