-

Idag har jag jobbat, efter jobbet så åkte jag, pappa och syster te Oskarshamn , vi hälsade på King och mamma. Va så kul att träffa min lilla älskling igen, han ble så glad. Mormor och morfar var också där, så fick träffa dom också! Precis innan vi åkte hem så hände de lite, men de tar ja inte upp här. Nu träffar ja nog i alla fall inte min lilla älskling på nästan två veckor, om ja inte följer med syster dit på lördag. Blir för jobbigt utan honom :( !!
Imön blir de att jobba, sen så vet ja inte redigt va ja ska göra, ingenting planerat..
fredag så ska ja jobba, sen blir de stan te Beckis :D !! blir nog stan då med å träffa alla underbara människor som ja saknar nåt så förbannat!
Lördag, sover nog hos Beckis te då, så åker nog hem på lördagen om ja inte stannar i stan te måndag morgon. Ja, sånt märker man..
mitt allt, mitt liv, hela mitt hjärta, jag älskar dig mest av allt.
kan fan inte sätta ord på hur mycket du betyder.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0