FÖDELSEDAG IGÅR

Jag fyllde ju år igår. Dagen var trevlig, fick massa grattis och så. Andreas, mormor o morfar kom dit, fikade och så, kaffe <3
Jag fick en mobil, en skiva, pieces trosor, högtalare (till mp3 osv), pengar, en bok, osv.
Jag blev nöjd. Mobilen var det bästa jag fick, fast den visste jag redan innan att jag skulle få.
Blev en HTC, vad mer den heter vet jag inte.
Tack i alla fall till alla som skrev grattis ;D ! å till älskling som va så söt å skrev grattis direkt på morgonen , hihi :*
´
Jag har ju haft två nummer ett tag nu så har ju också två mobiler, det nummer ni kommer nå mej mest på är 0760065201. Ni med 3 (tele3) kommer också kunna nå mej på 0760181719.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0