DÅLIG PÅ ATT SKRIVA

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen just nu, men känner inte att jag har tid eller lust till det just nu, jag kommer tillbaka framöver och blir som vanligt igen.
´ 
Idag så hade vi friluftsdag i skolan, jag och Svahn satt inne i ett omklädningsrum hela tiden, fikade och drack powerking. Sen så gick vi tillbaka till skolan, satt vid elementerna, vid datan, sen kollade vi på film o efter filmen satt vi ännu mer vid datan innan vi åkte med bussen hem. Nu sitter jag här och gör egentligen ingenting, funderar på att träna lite och sen duscha.
En sak som jag stör mej på med bloggen.. Jag måste skriva " ´ " när jag hoppar över en rad, för annars så skrivs allting ihop :o
´
Jag kanske skriver imorgon igen, då fyller min syster 18 stora år, grattis till henne!
.
Jonas , du anar inte hur mycke du betyder för mej <3
Och jag gör allt för att de här ska funka nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0