-

Fredagen: Jag åkte till stan vid ett med becka, va där med henne och Samme till halv fyra. Vid fyra så kom älskling o hämtade mej, jag va me honom o nåra till, sen sov jag hos honom.
'
Lördagen: Älskling körde mej till bussen vid ett, jag åkte hem, han hämtade mej här hemma runt sex eller något, vi åkte hem till honom och jag var där tills idag!
Helgen var bra, jag älskar dig hjärtat. <3
'
Nu gör jag typ ingenting, kollar lite på wallander och försöker förstå mej på en musikläxa som vi egentligen hade tills förra veckan, men jag fattar ingenting , kan inte koncentrera mej på någonting o har inte lust o skriva här heller egentligen , så jag återkommer.
puss
det är ett stort val  ,
mycket större än jag borde klara av .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0