BEBUSKIING!

Yeeey. En kväll mä kaffe, glögg, lite chips, tv, mys, sova.
-
Min bebusking har sprungit runt å busat hela kvällen , nu ligger han breve mig i korgen å äter på nåt runt gammalt ben han fått :p . Nu ska ja titta film å sova, mööösiigt ! dä behövs.
-
Han ä ljuset i mitt liv, när allt annat ä mörkt så lyser han upp mina dagar.
Han ä mitt allt, när ja förlorar annat så vet ja att han alltid finns där för att trösta.
Han ä mitt liv, utan honom vet ja inte va ja skulle tagit mig te alla gånger bara han kunnat torka mina tårar.
Han ä den ja älskar mest av allt, för han ä den som äger mitt hjärta å som ja litar på te 10000% .
När andra sviker, vet ja att han allti står på min sida och han blir inte arg på mig om ja råkar göra fel.
Han förlåter mig om å om igen å ja gör mitt bästa för att visa hur mö han betyder.
Men mina känslor för honom finner inga ord, ja älskar honom mer än ja någonsin kan visa.
Ja skulle kunnat dö, bara för att låta honom fortsätta leva, jag älskar dig king.
mer än allt, så älskar ja bara dig. nu å föralltid, du & jag.
<3
Ja vet att ja ä stark, för ja har allt ja behöver ha :) !
King busunge, you´re my world. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0