EKBACKEN!

I lördags- Åkte hem på förmiddagen, gjorde mig iordning å sen kom mormor å morfar hit. Vi fikade å så, sen skjutade de mig te Mattias i SKirö :) Efter ett tag kom Josefin, Oscar, Jimmy, Elin och Bäkkii också. Josefin å Oscar åkte hem för Jossan mådde inte bra, krya stumpan! De ble en jävligt bra kväll :D ! Lite lustig, men så äre allti.
I söndags- Sov hos Jeppe, min bästa vän! Vi åkte te Johanna å peter, hälsade på dom för Wilma hade sjuårskalaset :) ! Lekte kurragömma å massa, va fan länge sen ja skrattade så mycke xD !
Idag- Sov hos Jeppe te idag å åkte me fyra bussen hem, hände en bilolycka me tre bilar inblandade så fick ta nån omväg, massa köer å skit, bussen slutade fungera också men han fick igång den igen, sen hände de en bilolycka te på nästan samma ställe ;s Jaa.. undra va som händer härnäst ?!
Har haft jävligt bra dagar me min bästavän iallafall, Tack för du allti ställer upp :) !
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0