-

Heejsansvejsan:) !
Igår gick vi runt i Göteborg, hälsade på bror och Tania. Köpte en skinnjacka.
Nu ska ja och pappa åka runt lite me bilen, sen hålla på lite me moppen.
Kan knappt gå så blir att ta de lugnt idag, bandage på foten och blåmärken lite överallt xD Men så kan de gå iblan :)
'
Blev inte elmia :( ska ta de lite lugnt nu ett tag, måste ju orka me ekis nästa helg, och sen crusingen helgen efter .. xD
Evelina Jarl
Va i hela helvete skulle ja va utan dig? Ingenting.
Ja tror inte på många, ja släpper inte in många i mitt liv, men du ä fan en stor del av mig.
Du har funnits där hela tiden, vi har aldri bråkat, och ja finns allti här för dig me.
Du ä den personen ja litar allra mest på, för ja vet att de ja säger te dig stannar mellan oss.
Ja kan inte beskriva hur mycke du betyder så egentligen ska ja nog inte ens försöka.
Men fan va ja älskar dig <3 !

Kommentarer
Postat av: Evelina

Äe de okej om ja gråter? Du är helt fantastisk Cicci, jag kan inte annat än säga detsamma, för det går verkligen inte beskriva en sån underbar människa som du, de finns inte nog fina ord till dig. Jag litar på dig också Cicci, och de känns så jävla skönt att vi har varandra. Du betyder massa massa fruuh! Älskar dig :'). btw, vi äe jätte söta ;* hah♥♥♥♥♥

2011-04-30 @ 14:22:31
URL: http://evelinaohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0